Monday, July 11, 2016

KVIFF 2016

Mám sice výčitky, že nepromýšlím výzkum k DSP, abych mohla napsat doporučenému kontaktu na konzultaci...holt je třeba dopít to bojánkovské víno ze svatby (ne mojí), schválně, jestli je víno Kopečkovic :) A taky jsem pořád myšlenkami někde mimo Prahu a ne a ne se vrátit.

Jean Reno...ty kouty (zdroj: brácha)

Začalo to minulou sobotu ve Varech, začátek byl velmi klasický...brzký ranní bus (opět jen 1,5 páru hodin spánku), běh pro passy, ukecání na pětidenní studentský (prý už mám na to isicu podezřele vysoký nános nálepek :D), ubytování v legendární vodácké ubytovně, lépe řečeno u legendární paní Líby. Pak už následovalo první pivo a detailní studium programu na další hodiny a porovnávání kvality filmu a pravděpodobnosti vysezení si fronty na puštění bez lístku na pass. Povedly se dokonce dva filmy, které jsme vystály v dešti, velká radost.
antiselfie

Závěr večera Tatabojs v letním kině, zas jsem byla v rauši, ale už menším než dřív...stárnu nejen já, ale i kapela. Nicméně jsem byla stejně štěstím bez sebe ze Šťástnější, Růžové armády a taky Opakování kvůli projekce klipu s Dekkadancers. V porovnání další den měli Zrní docela (dost) navrch.
první vlna tanečníků Dekkadancers a TB
Následné dny plynuly ve stejném tempu, vstávačka v 5 ráno, před šestou klepání kosy (ano, 8 stupňů) do otvíračky pokladen (8:00), vytváření optimálního scénáře koupě lístků s pár záložními, někdy byl čaj s muffinem, někdy proseco bubliny v hlavě, koupě lístků a od přesun do sálu na první film. Přes den už jen rozmýšlení nad druhem palačinek, baget u palačinkáren, včasné příchody na filmy a vychlazené promile (od bohemky, přes cider až po pivo), protože bylo neustále co zapíjet, náhodné potkávání známých a obdivování díla manželů Machoninových. Vytoužený spánek nastával většinou kolem druhé ráno. Ve středu jsem odjížděla hodně čerstvá :) Podtrženo sečteno, letošní ročník mě asi nejvíc zasáhl - parta 6 holek (a Kuba), 13 filmů, 2 koncerty, cca 15h spánku (12h za 4 noci a 2x jsem usla v kině). Následný pracovní den stál opravdu za to...ale pracovala jsem, dopolední schůzka a odpolední vedení workshopu nešlo zatlouct.

Tak tedy za rok!
já, Káťa, Markét, Nina a Terka nevěsta
Celé album včetně filmů, co jsme viděly, ke shlédnutí zde (zdroj jak jinak než Káťa!!).

No comments: