Sunday, January 16, 2011

Kdo přemýšlí, že by přijel do Sevillákova

Slíbila jsem data, jak a kdy budu moct

táákže...

únor - nevhodný celý

březen:
4.3. (so) - víkend jedu na den do Cádizu se podívat na karneval
11.-14.3. - jsem v Praze a všechny vás tímto zvu na vystoupení do městské knihovny 12.3. od 19h
23.-26.3. - nájezd ČZU
26.3. (so) - The Wall - Madrid

duben:
1.-4.4. - jsem v Londýně
7.-14.4. - jsou tu Anči rodiče, takže tu bude plno, lepší vybrat jiný termín

17.-24.4.(ne až ne pro pracující) - je tu moje máma se svojí kamarádkou, mám volno a budeme půjčovat auto, takže potřebuju 1-2 lidi, který by chtěli cestovat s náma, ať se nám to auto vyplatí - program - 2 dny Sevilla, která bude zrovna ve fanatickém křesťanském svátku, ale je to zajímavý, pak Granada, koupačka El Chorro, Ronda, hippies vesničky a nejhezčí jižní portugalské pláže, program jde upravovat, kde nás to nebude bavit, tak to jde rozšířit ještě o jiné věci (letenky za 4100,- zpáteční do Madridu, busem pak za 1000,- zpáteční do Sevilly) -> už jsme obsazeni
25.4.-2.5. - ZMĚNA, brácha přijede o týden dřív, nechcete někdo přijet (2 lidi)? Mám jednoho zájemce a opravdu se tu vyplatí půjčit auto...

květen
3.-7.5. - jedu na Mallorcu
pak mi je to jedno, ale mám školu...nicméně na každého si čas najdu ;-)

červen
od druhé půlky mi začíná zkouškové a do 1. půlky července budu v Andalusii a Maroku, ale to ještě není naplánované

červenec
holky z taniny (Natka a Pája) chtějí přijet na poslední 14 dní v červenci a opět se bude půjčovat auto, takže je tu možnost červenec


No comments: