Wednesday, February 2, 2011

Anči hláška


Už jsem sem dlouho nic nenapsala, protože bojuju se zkouškovým, ale jak to skončí, tak tu určitě zas něco přistane. Dokonce už mám i něco rozepsáno (zásadní okamžiky minulého roku - koncert TB v Mlékojedech a tak...:-D)

No a co sem chci dnes tak zásadního napsat. Anča dnes řekla naprosto geniální věc, teda ona je říká pořád, ale tahle se mi obzvlášť líbila. Pochopí to asi jen ti, co mě znají, jak strašně ráda jím... Anča totiž ochutnala nějaký sladký křupínky naší spolubydlící a její výraz mluvil za vše, byla to velká dobrota. Hned natáhla ruku a ptá se, chceš? A já, ne, nechci. Ona, fakt nechceš? Ano a teď to přijde: " Třeba ti to nebude chutnat..." :-DDD Smála jsem se ještě dalších 5 minut, protože pokud se jedná o tyhle věci, tak mi bohužel chutná všechno. :-))))

Jinak příští týden jedu do Itálie (tzn. rodino, nebudu na internetu) za památkama a ochutnat dobré tiramisu. :)))

No comments: