Wednesday, June 22, 2011

Sevillské ozvěny 2

Tak už nám začalo teplíčko. Krásných přes 40 stupňů přes den, které klesnou na nějaký 25 na noc, k ránu už je možná 20 a dá se spát. :) Jinak moc nee....hlavně, když vám pořád bzučí komáři u hlavy (říkám si, že to vedro vydrží!).
Jak už jsem psala minule, skončila mi taky škola, takže už nemusím vstávat každý den ráno vstávat (ale ono se stejně nedá spát, protože nám začali opravovat něco na dvorku, nebo se tam neustále hádají sousedi). Takže jsem ve výsledku za 4h spánku ráda. Chudák Anča pak musí snášet moje nevyspalé nálady. :))

Co se týče minulého týdne, měla jsem 2 zkoušky. Jedna byla pro mě premiérová, aneb Španělsko mě překvapuje každý den. Zkouška se konala v sobotu. Vůbec v sobotu bylo ve škole spousta studentů. Není totiž dostatek volných učeben na zkoušky. Je to dané tím, že každá zkouška, co jsem zatím psala, trvala 3h, při tom by stačila jen 1,5h (ano, to stačí i mně a to hledám každý slovíčko ve slovníku. :-))
Tenhle týden mám volno (teoreticky na to, abych se připravila na příští týden, zatím jsem si jen vytiskla materiály) a příští týden 3 zkoušky.
Využily jsme s Ančou volna a v pondělí jely na pláž. Poprvé, co jsem tady. :)) (ostatní holky tam jezdí pravidelně od května) No, co vám budu povídat. Pofukovalo, slunce silné jako kráva, ano, jsem spálená i přes krém UV 30.

Taky jsem minulý týden spadla z kola...opět. :) Tentokrát jsem jela večer ven (sraz v 1 ráno v centru). V noci se tu čistí cyklostezky vodou, takže byla mokrá, což už jak dobře vím já i vy z minulých příspěvků, pěkně to klouže. Proto jsem jela pomalu, ale na zastavení na místě to stejně není. Paní couvala a neviděla mě přes blbě zaparkovaný čistící vůz, takže jsem elegantně spadla na zadek, kde mám modřinu. Další na holení kosti od rámu kola a škrábanec na dlani. Paní hned vyskočila z auta a začala mě sbírat a omlouvat se, ale já jí to neměla ani za zlé, protože mě opravdu nemohla vidět. Na párty jsem teda pokračovala se špinavou a mokrou sukní. Na sraz jsem přijela o 10min později, volala holkám, kde jsou, ony že teprv vyráží. Čekala jsem na ně (sama) 50min, pak čekání vzdala a jela domů, protože mě začaly bolet bolístky z velkolepého pádu. :-D

No a něco z tanečního soudku. Učitelka, kterou jsem měla na balet přes rok, tak je těhotná a bude rodit za měsíc, takže už mám 14 dní náhradu. Je to mladá holčina (baletka), která na nás docela řve, ale myslí to dobře. :))) Škoda, že jsme jí neměly déle, hodiny jsou ještě víc našláplé a dává nám pěkně zabrat. :) Jsem nadšená a rozcvičuju se i doma. Dokonce už udělám provaz i na druhou nohu, což se mi za posledních 23 let nikdy nepovedlo. Tuhle jsem byla tak nadšená a nějak jsem to rozcvičení odflákla, takže jsem si trhla šlachu (opět na pravé noze), takže už se s provazem na druhou nohu můžu definitivně rozloučit (od minule se mi to léčilo asi 5 let). Udělám sotva "ekarté" na 90 stupňů, kruci! Jako nešikovný maso musí pryč...ale i šlachy? :)

1 comment:

Petr said...

Gratulace k provazu!