Friday, July 8, 2011

Sevillské ozvěny 3

A mám po zkouškách. Až na španělštinu (úroveň B2 je opravdu nad moje síly) jsem udělala všechno (teda ještě nevím jeden výsledek, ale učitel mě měl rád a napsala jsem na to ještě (krom zkoušky) práci v rozsahu bakalářky, tak snad mi to dá...). Takže kreditů je dostatek, mám radost, juch! Takže školu bychom měli, ale teď ta socializace.
Jak se udělalo teplo, tak jsem začala víc chodit ven s holkama a hlavně holky (Češky) začaly víc chodit na alternativnější scénu Sevilly. Takže jsem pak poznala jejich kamarády a kamarádky a začala se trochu socializovat a hlavně furt nebyla doma...už bylo načase, hehe!

Minulý týden byl ve znamení rozlučkových párty. Každý den "střídmé" pití alkoholických nápojů a těžká rána. :))) Aspoň jsem konečně minulý týden donavštívila všechny ty diskotéky, ze kterých mi celý rok chodily na email pozvánky. Holky ze mě měly srandu, po kolikátý jsem na týhle a na oný diskotéce...vždy poprvé. :-D Ale bylo to příjemný, jak je teď teplo, tak mohl člověk jít v sukni a v tílku a vrátit se ráno a nebyla mu zima. Ke vstupu na diskotéky dostanete poukaz na drink zdarma - většinou míchaný drink - rum s kolou, vodka s džusem a tak...Alkoholem nešetří. Příjemné...stačil mi vždy jeden. Zjistila jsem, že jsem o nic nepřišla...hudba naprosto příšerná (ani kdybych měla otravu alkoholem, tak by na to nešlo tancovat)...kluci, no... Problém je, že vás dovnitř pustí v případě nejen, že si vystojíte frontu, ale také musíte mít řádný dress code, což pro tuhle příležitost je : slečny = vysoké podpatky, co nejmíň oblečení v křiklavých barvách, chlapci = bílá košile, sako, černé/bílé kalhoty, slušné boty, někteří i kravata a tuna gelu na vlasech. Nevadí, že je 30 stupňů, ale kalhoty být musí. Na erasmáky jsou hodnější, proto jsem se dostala dovnitř (to víte, sukně na kolena, nenápadné tílko, nevyfoukané vlasy + nenamalovaná). Někdy jsem si říkala, že mě tam pouští s toho důvodu, že tam takovýho exota ještě neměli (hlavně na jedné diskotéce, zrovna se ochladilo a já měla kalhoty, asi jako jediná holka). Vrátím se k těm klukům...jak se pak máte bavit s nějakým klukem, který vypadá takhle? A hlavně, on se nebaví s vámi. :-D Jinak jsem si všimla (holky si všimly), že se tu kluci docela depilují, naprosto dokonalou mají depilaci nohou, to jim teda závidím :-DD No a pak ruce jsou taky klasika, ale podpaží už ne...No, jiný kraj, jiný mrav.

No, taky jsem zrušila internet u nás v bytě. Jsem na sebe docela pyšná, že jsem to zvládla s mojí stále neexistující španělštinou. Na druhou stranu...zrušila jsem ho k 1.7., přitom jsem věděla, že v Sevillákově zůstanu sama až do 8.7. (myslela jsem, že když to zruším takhle brzy, tak mi pošlou fakturu dříve a nepošlou...achjo) Takže teď týden chodím do knihovny. Je to docela zábava. Je tu úplně plno, všichni šprtaj, všechny to nebaví, spí na stolech nebo koukají po ostatních. Naprosto je chápu. Já teda před zkouškama do knihovny nechodila, byla jsem doma, ale hrabalo mi slušně. Nejoblíbenější přestávka byla s bublifukem. Bublifukovala jsem z balkonu nebo pak už i v obýváku.
Teď jsem ve svém volnu plánovala cestu po Portugalsku a severu Španělska. Taky se tu ochladilo, tak se dá vyspávat do aleluja. Taky koukám na všechny filmy, na který jsem se chtěla roky podívat. Dělám si pořádek již na 2 externích discích - filmy, fotky a hudba! Čtu si knížky. Vařím si dobroty. Jen už mi je trochu smutno, jak tu jsem sama. Takže už se těším, až přijede Jirka a jeho 7 slečen s tranzitem a pojedem cestovat. Měli (i těch 7 slečen nepřeválcuje jednoho chlapa a je tam měkké i, vždycky mě to pobaví :-D) už přijet dnes, jenže se nějak zpozdili a přijedou až v neděli. Včera jsem nakoupila nějaké dobroty v merkadoně a udělám jim pořádné španělské pochoutky - krevety, sépii na víně, salmorejo, guacamole, sýr, jamon a hlavně čokoládovou zmrzlinu! :))) Z merkadóny je prostě nejlepší! :))

Dneska taky naposledy uvidím spolubydlící z Francie, byla týden v Cordobě, aby nemusela platit nájem a komunidad, takže komunidad (35e) byl s Ančou na nás...trochu nás tím naštvala, že nám to dala vědět pouze týden dopředu. Dnes si přijde pro věci, vrátí mi peníze, co mi dluží a odjede domů. Ani mi nedala vědět v kolik hodin odjede, přitom jsem jí o to v smsce prosila (spolu se sumou, co si má připravit na vrácení)...Nu což...

Tak tedy, od 9.-20.7. cestuju, pak se vracím zpět do Sevilly, takže se můžete těšit na report a fotky z cesty. :)

9 comments:

Petr said...

Hapruji Ti tam mesice, jinak blahopreji k sockovani a zbaveni se Vasi francouzske nocni mury.

Aja said...

nojo, díky :)) už jsem to opravila

peníze vráceny, noční můra je pryč (tak na půl, nechala v bytě spoustu věcí, takže ještě budu muset po ní vyklízet!

Petr said...

Nemuzes je strelit na blesaku?

Aja said...

hehe, dobrý nápad!

Silvie said...

Ty ale hezky píšeš! moc zábavný!:)

Aja said...

díky, to mě těší! :)

Mates said...

Nahodou jsem narazil na tvuj blog a hned se docela zacetl. :) Jojo, Sevilla je Sevilla. :) Užij si zbytek výletu. (I když to vypadá, že tam skoro zůstáváš). :)

Aja said...

no, do konce července, pak už se úplně vracím :)) tys tu byl taky, co?

Mates said...

Cauko, byl, ale jeden semestr, takže ve srovnání s tebou jen tak na otočku. :)