Monday, June 8, 2015

Faith No More aneb vítejte v krematoriu s diskokoulí

A je to za mnou, výlet do Hradce na koncert Faith No More...Když tu byli posledně, tak jsem zrovna byla v Kazachstánu, tolik mě to mrzelo, že se kvůli tomu udělalo vedro a v hracím čase FNM smetla Rock for People vichřice :) Letos se RfP posunulo o měsíc, resp. rozdělilo na 2 části, FNM hráli o měsíc dřív a stejně se udělalo těch 32 stupňů, naštěstí až den po jejich koncertu. 
Moc jsem do Hradce nadšená nejela, náladu mi ovšem spravilo hned hradecké nádraží se sousoším, které zpodobňuje (jak jsem byla poučena) radost z rozšiřující se železnice. Sousoší je dokonce osvětlené, jen po těch dlouhých diskusích nevím, jestli jsou jen osvětlené pochodně, nebo i oni...přijela jsem totiž za světla a odjížděla za světla.

Dva běžci s pochodněmi doprovází kolo, nebo kolo je doprovázeno běžci??
Trochu jsem měla obavu, co bude na RfP za lidi, jestli mlaďasové s rovnýma kšiltofkama na stranu. A ono ani ne, všehochuť lidí ve středněpokročilého věku...velkým pojítkem byly ty neskutečně velký kéry všude. Areál jsem nepoznávala od posledně (z Muse a Massive Attack), prý ho zmenšili, další novinkou bylo rozestavení jednotlivých stageí podle klíče "proti sobě, ať vznikne pouť", stereo hadr. Velmi mě oslovila stage Petrof, kde měli opravdové Petrof křídlo, šlo na něj hrát i takovýma "umělcema" jako jsem já...jenže zrovna v čase Faith No More :D No nic...
Koncert začal přesně načas, pár minut před ním začal v Hradci neuvěřitelnej ohňostroj a vrcholil zrovna při první písničce FNM, která byla velký nářez a ohňostroj akorát bouřil v tom nejlepším...nevěděla jsem, kam dřív koukat, jestli na ohňostroj, nebo na to krematorium s kytkama a diskokoulí...
zdroj: www.klapper.cz
Mike byl sice docela dost často otočený k bubeníkovi, ale když se podíval do obecenstva a zabrala ho v detailu kamera, měl zas ten svůj ďábelskej pohled...vůbec je celej ďábelskej, ani tím bílým převlekem to nespravil. Po hlasovém rozsahu ani nemluvě, po některých výkonech už jsme myslely, že ani nepromluví (natož zazpívá) a on nahodil další pecku...
www.klapper.cz
Po hodině a půl jsme byly nadšené a zároveň vyřízené z toho přívalu hudby. Zahráli téměř všechna naše přání (krom Martiny oblíbené a mojí oblíbené ), nu což...hlavně, že zahráli mojí top Ashes to Ashes, či ségry top Midlife Crisis :)
Během koncertu jsem měla překvapivě spoustu místa a nikdo se na mě netlačil, nevrážel mi lokty pod žebra, nepadal na mě, nepolil mě pivem, neohrožoval cigaretou, nebavil se a tak...Jedinou kritickou chvilkou byl vecpaný páreček a zrovna musela jít slečna na koně a zkazit mi Easy...(Sašo, tuhle si pustit můžeš:), nakonec pokopali všechny lidi kolem sebe, jak pán nemohl unést slečnu, tak byla nucená se vrátit se zpátky na zem...a pak už se jenom před náma líbali, což je sice (aspoň pro mě) varianta z bláta do louže, ale aspoň jsem neměla slečnu na hlavě. 

Návrat zpět do Prahy komický, jely jsme ve 3:30 z areálu, 4:33 vlakem s přestupem v Pardubicích, a hádejte co, dostala jsem sprďáka od průvodčí, že jsem si lístek koupila špatně, do Hradce jsem jela přes Chlumec a zpátky jedu přes Pardubice, jak jsem si to mohla vůbec dovolit, vracet se jinou cestou! Po víc jak 24h nespánku jsem byla dokonce schopná v klidu odpovědět, že jí to doplatím (21Kč), což se asi po deseti minutách jejího nasraného klikání do přístroje podařilo (ale je pravda, že jsem jí trochu poškádlila InKartou a ona pak zjistila, že jí nemůže použít, páč jsem měla RfP slevu na vlak:)).

No a jak se dnes Saša ptala, co mě čeká, tak ve středu 17. června Alt-J...už si pomalu chystám uši.

A ještě jedna fotka na závěr...asi mě nebudeš mít ráda, ségra, ale sem už to stejně nikdo nečte :))
RfP_2015

No comments: