Wednesday, October 14, 2015

Rande s Benem v Londýně i v Praze!

Poslední srpnový víkend – dámská jízda do mého oblíbeného Londýna. S holkama jsme jely na hromadné rande s Benediktem. Už bylo domluvené přes rok v divadle na představení Hamleta. Musím říct, byl to vážně zážitek, Barbican divadlo…

Barbican komplex...nejdřív depka
Barbican komplex, pak se otevřel

Celý ten komplex je neuvěřitelný, nejdřív když jsem tam přišla, tak jsem si říkala, že větší depka asi není, ale jak člověk vešel do celého areálu, prostor ho prostoupil a zjistila jsem, že se mi tam snad i líbí! Uvnitř areálu je velký bazén s fontánou, kolem takový prales ze stromů a kytek. A hlavně, naprosto geniální kavárna, do té jsem pak další den velmi lehce přemluvila Káťu, že se musíme vrátit…

Earl Grey s mlékem

Boží interiér

Představení bylo v divadle, které je součástí tohoto komplexu, trochu mi to připomnělo Kongresák, ale asi tak trilionkrát menší. Lidí se tam vešlo tak akorát, bylo vidět odevšad. Seděly jsme slovníkem naší zlaté kapličky až na druhé galerii, ale bylo to tam fajn, no možná to byla galerie první :)) Mluva staroanglická byla, takže jsem  téměř nic, vlastně vůbec nic nerozuměla, ale to vůbec nevadilo. Stačilo se jen koukat…nejen na našeho vyvoleného! Vůbec na celý koncept představení, nemyslím si, že česká činohra je špatná, ale tady to bylo o několik levelů výš…a přitom stačí tak málo! Scéna byla naprosto jednoduchá, stejně tak kostýmy, vše bylo dotažené do nejmenšího detailu. Když se něco přenášelo (rekvizita), mělo to svůj účel, či to přišlo v době, kdy to vůbec nerušilo, to samé světlo, nic složitého, zato velmi trefného, jednoduchý hudební doprovod u končící scény také udělal své velké! No a pak zpomalující pohyby herců, když měl Hamlet monolog, když přemýšlel nahlas…no geniálnost sama. Asi nikdy nezapomenu, jak hrál Hamlet blázna a přitáhl si na scénu hrad a převlékl si za vojáka a chodil na stráži ve věži po schodech dolů (tím, že krčil), nebo přišel jako voják a bubnoval:))

Po představení jsme ještě chvíli počkaly s Káťou venku a viděly našeho idola kousek od nás, podepsat na tělo už jsme se ale nenechaly, ač teda Ben chtěl hrozně moc :)) Nějaký Cumberbitches tam vřeštěly Bbenedict, we love you! S Káťou jsme nahodily výraz, jak jsou trapný…nicméně koutek srdce nám tepal ve stejném rytmu.
je za tím největším bleskem - je vidět kus vlny z vlasů a má modrou košili
Téměř dnes (vydávám příspěvek před půlnocí)…narozeninový den by the way…jsem sis nadělila lístek na přímý přenos Hamleta do oblíbeného Světozoru…jdeme vlastně téměř stejné londýnské složení…kontrola, jestli to hraje pořád kvalitně…a taky si v duchu vzdychnout, ach, jak je úžasný :)) Takže čau, jdu se šminkovat a koupit šampus na rande číslo 2. 



No a Londýn jinak? azuro a opět boží atmosféra!

z Tate Modern


v parku (fotka Káti)

ředím....ten...tonik (od Káti)

PS: Káťo, ukradla jsem ti tvoje fotky, ale všechny jsem je ozdrojovala! :)) více fotek zde

No comments: