Friday, September 3, 2010

I po Rondě na kole

Dlouho jsem nic nenapsala, ale neznamená to, že by nebylo o čem psát! Jen nastaly technické problémy, moje volná wifi na náměstíčku kousek od mého bydliště už není nezabezpečená, ani zabezpečená, ale pro jistotu není vůbec vidět. Další problém byl s mým časem, protože jsem předešlé 3 dny usilovně s Ančou hledala byt v Seville, nakonec úspěšně, ale o tom až další příspěvek.

Ronda je sice maličké historické městečko, ale pořád se v něm něco děje. Přijela paní Obamová, koná se tu slavná férie a minulý týden tudy projížděl nějaký cyklistický závod. Málem jsem ho zaspala, protože jel městem mezi 15-17h, kdy většinou spím, ale probudil mě vrtulník, který lítal nad Rondou. :))) Vyrazila jsem do města po čtvrté hodině a jeden pán (asi 80+), který se tu pořád se mnou baví ve městě, mi říkal, že projedou každou chvíli. Našla jsem si teda stín, protože na slunci by se mi asi roztekl foťák. Měl pravdu, slovíčko ahora (=teď) splnilo svůj význam a asi za půl hodinu už jsem se těšila z projíždějících cyklistů. Nejdřív první tahoun, za minutu další 2, za dalších asi 10 minut projeli všichni závodníci. Průjezd kolem mě trval asi 20 sekund, dalších 5 minut jezdila auta závodníků, a pak už nic. :) Něco málo jsem vyfotila a taky nahrála video průjezdu cyklistů, takže se můžete podívat. Na videu můžete slyšet postarší paní, které hodně fandila a tleskala i při celém průjezdu aut závodníků. :-D

fotky: http://www.facebook.com/album.php?aid=201570&id=676379499&l=9d968b15dc

video: http://www.youtube.com/watch?v=ioU0l3LkmGc

No comments: