Sunday, March 30, 2014

Promoce aneb jak jsem se zařadila mezi světovou inteligenci

A je to tady, už to mám potvrzený i na tom potřebným PAPÍŘE! Andrea Štolfová - inženýr :) Promoce (u mě jak jste si mohli všimnou "státnice", pořád jsem si ty 2 slova pletla, protože nervozní jsem byla stejně) proběhly dnes, včera, ... prostě 27.3.2014 (záleží, kdy to čtete) v naší krásné aule na ČZU. Měla jsem obavy z počasí, protože začátkem týdne skončilo jarní počasí a začalo pršet, nicméně dnes se vše vrátilo do "normálu", azurově prosluněné počasí a krásných 15 stupňů, možná ještě víc.
ano, všem vyhládlo

Promoce začal v 11h, ale sraz jsme měli ještě o hodinu dřív, abychom se naučili nástup, zasedací pořádek a hlavně (to bylo hodně náročný), kdy se máme postavit, kdy zase sednout, pak říct slibuji (Ančo, měla jsem trochu problém, abych neřekla slipuji), a přísahat a koukat při tom na rektora...no, asi nejtěžší zkouška. Po nácviku už zbyla jen chvilka na obsazení místa pro rodinu, protože ve dveřích už byli jako v blocích připraveni vyběhnout příbuzní ostatních inženýrů a vypadalo to, že se o místa budou i bít těma foťákama a kamerama a kytkama (mečíkama:D). Byla jsem ráda, že jsem nakonec nedostala červenej diplom (se mi nehodil k šatům, ale o nich kousek dál), nemusela jsem sedět v první řadě s cizím oborem a hlavně číst poděkování rodičům a kantorům (to byl takový nečekaný bonus, co tam daly studijní referentky nechat přečíst naší spolužačce, taky se zadrhla v místě, kdy se děkovalo učitelům za jejich skvělý přístup na předáškách a cvikách). A největší hláška byla, když bylo v jednom z proslovů rektora, nebo děkana, že jsme se zařadili mezi světovou inteligenci, a pak jsme slibovali (bylo toho hrozně moc, co jsem slíbila), ale jedna z věcí, že budeme chránit životní prostředí...to jsem se trochu uchechtla...žejo shell-reklamko:)) No a pak už jen asi 15min odcházení, nejdřív uni-papalášů (co fakt vypadá jako orloj, já si nemůžu pomoct), no a my...byla jsem až vzadu, tak jsem poslední přišla a první odešla :) Pak už bylo velké focení u kamene a rozkvetlých záhonů a těma nádhernýma kyticema, co jsem dostala. Vlastně první byla focená nějaká kočka, co pila z jezírka a až na moje hlasité inženýrské stížnosti jsem se začala fotit já. Skromně řečeno, měla jsem ty nejhezčí šaty z celých státnic, možná i pod sluncem..:)) Takže díky Zdeňko!!! Byly tak pohodlný a tak jsem se v nich cítila dobře. (http://www.fler.cz/kay-kayhttps://www.facebook.com/Kay.Kay.style/info) Ale jo, některý šaty měly holky taky hezký, ale na některých by se módní peklo vyřádilo :))
získat titul je prý "sexy"

Pak už přesun na kolej JIH do "kuchyňky" zahraničního oddělení a tam přípitek, pořádná chlebíčková smršť ze Světozoru, dortů z Žirafy, kafe, mošt z farmářských suchdolských trhů,...
sukně se parádně točí

Díky rodinko, že jste mi dorazila, za ty krásný kytice, fotky, a jak už jsem říkala, ale asi ne moc důrazně, díky za tu ohromnou podporu (psychickou a finanční), bez tý bych si takhle studovat fakt nemohla (nebo možná jo, ale těžce)!
a od teď už vás budu jen poučovat! (fota od Dana s citem pro momentky:)

Více fotek ZDE



No comments: