Thursday, August 12, 2010

Takový můj normální den
















Vždycky jsme s i myslela, když jsem koukala po nějakých jazykových kurzech, že vyučování 4 hodiny denně normální a 5 hodin denně intenzivní kurz je málo! Co pak dělá člověk zbylých 19h, nebo resp. 11h, když si dopřeje luxusu a spí 8h. Zažila jsem to už v Rakousku na intenzivním kurzu, kde jsme se učili 8h denně a odpoledne jsem se tam děsně nudila a večer vlastně taky. Tady je to jiné. Budím pravidelně a pro mě nepochopitelně sama už v 7:30, ale vstávám v 8:15, v 8:45 odcházím do školy, kde jsem před devátou. V 9h nám začne výuka. Nejprve do 11h gramatika, od 11:40 (po sváče a 40min na netu) následuje konverzace do 13h. U mě konverzace zatím vypadá jako jednostranný monolog, který stále není vedený z mojí strany, ale věřím tomu, že to jednou přijde! :) Po výuce většinou hodinu na netu, i když poslední dobou už umírám hlady a jdu rovnou domů, kde si dám oběd. Pak nastane dlouhé přemáhání si nejít jen přeci na chvíli lehnout. :-D Jenže ty moje spací chvíle…ehm. Po čtvrtý odpoledne, kdy jde vylézt ven, je širší stín a o pár stupňů chladněji, vyrážíme na picínu (koupaliště, bazén), který je asi 1,5 km od našeho domu. Tam se pokouším dělat nějaké úkoly, ale spíš kecáme a hledáme potřebná slovíčka k večerní konverzaci. :))) Z koupáku odcházíme po sedmý, pravidelně navštěvujeme místní krámek zeleniny a ovoce, toho kupujeme čím dál tím víc. Někdo, kdo si věří (Lea), si kupuje meloun, který váží i 8kg, trochu se to pronese, ale aspoň si člověk zaposiluje, viď Leo? :-D (neslyší mě…koukám vedle na film) S melounem i bez pak ještě musíme navštívit nějaký obchod s hadrama, takže zpáteční cesta ve výsledku trvá hodinu, ještě, že cestou tam jsou krámy zavřený. Pak něco ukuchtíme, je devět, kdo má úkoly, tak má co dělat, po 23h se začneme vypravovat někam ven, abychom před půlnocí někam vyrazily do báru, si procvičovat španělská slovíčka, někdo pak i ta francouzská… ale o tom bude zase jinej příspěvek. Já jsem minulý týden ještě objevila nezabezpečenou wifi kousek od našeho domu, takže kdo by se se mnou chtěl potkat na netu (skype, icq, FB, gmail, last.fm), tak má možnost kolem půlnoci a déle. No a pak kolem jedné dodělám ještě nějaký ten úkol (které dělám ostatně skoro celý den) a kolem druhé jdu spát.

No comments: