Saturday, May 19, 2012

Buchara pokracovani

Uz nevim, kde jsem skoncila, nicmene vecer jsme s K. chteli zajit na veceri. Bylo to vtipne, protoze jsem pres den s rudou zadne nevideli, ale rekli jsme si, ze kdyz je tu tech 30 stupnu, tak ze restauracky otevrou az na vecer. To byl velky omyl. Odpoledne jsme jeste potkali 2 mistni studentky, ktere vyhlizeli nejake Korejce, protoze studovaly na UNI aj a korejstinu, takze jsme pro ne byli trochu nuda, ale tak jsme jim ukratili 30min cekani. Dovedela jsem se, ze se chteji prestehovat, ta jedna do Benatek, ta druha uz nevim kam, ale do Evropy. Jedna ma brachu na studijich v Anglii, takze asi tezce zazobana rodina, haha. Jinak tady se na UNI plati skolny, ony rikaly 2000 USD za rok, tak pak muzete srovnavat. No, ale k te restauraci, ptali jsme se, co nam doporuci, nic pro turisty, tak nam nedoporucili nic, jen ukazali na hlavnim namesti na venkovni restauracku, ktera byla uplne plna Francouzu, tech je tu mraky a Nemcu. 
Vecerni hledani restaurace a optani se mistnich, kteri doporucili jeste nejakou stresni nakonec nedopadlo. Zjistila jsem, proc nam holky nic neporadily, ono tu fakt nic neni. Skoncili jsme tedy v te na namesti, kde to bylo teda vyborny, ale obsluhovali nas deti...ostatne jako v hotelu. Vedle je jezirko, v nem uprostred zmensenina hlavniho palace. Jak to okomentoval K., ano, maji smysl pro detail :DD Jo a vsimete si umeleho capa u toho jezirka na pamatnim stromu, taky nema chybu. Dala bych sem fotky, kdyby se mi pripojil fotak nebo ta flashka na karty k pc, ale nejde to.

Dnes odpoledne jdem do rodiny pana masrutkare. Ma 6 deti, ale 3 uz jsou pry z domu, nemluvi rusky, jeho zena pry trochu, on pry ano...Tak to bude vtipne. TAKZE RODINO, nebudu ted asi pres tyden na netu, budu psat sms, ale asi ne denne.

Jinak holky berte kratasy pod kolena, nic nad kolena tu nefrci. A pak se taky nenastvete, kdyz vas budou chlapi ignorovat a nepodaji vam ruku, to je totiz tady slusnost. Kdo vam ji poda, tak je chlipnik. + DAL, aktualni kurz na cernem trhu je 2800sum za dolar, takze niz nechodte :) my uz taky nepujdem.

No a krom toho, ze sem nemuzu nahrat fotky, mi nejdou pustit pisnicky z mobilu, dneska se mi tam udelal nejaky random vyber z 28 starsi hitu, co tam mam nahrane, co zrovna ted moc nemusim, takze budu trpet...a okoli se mnou...Rudo! :DD

2 comments:

Klára said...

Ájo, moc díky za všechny informace a doufám, že se ten mobil brzo vzpamatuje!...úplně si dovedu představit, jak trpíš :))

Tomáš said...

Díkes :-)Kam chodíte na net? Nečekal jsem že tam bude tak hned dostupný. Jaké SIMkarty jste si koupili? Tomáš