Wednesday, September 12, 2012

Já už chci domů....

Památky, pevnost docela dobrý, pěkný výhled. Byla jsem překvapená, jak je Bělehrad zelený. Zato to malé historické nevybombardované centrum, to vám byla paráda! Samé secesní budovy až do moderny, na hlavních ulicích stovky kaváren, které se slily v jednu velkou, s mojí nerozhodností jsme si nesedli nikam (ani to nebylo v plánu díky překafování ten den). Sešli jsme se s našimi srbskými kamarády, že na pivo...v 17 h už jsem byla veselá :))) Po vypití několika piv Merak s přelomovou chutí přesun kolem půlnoci do baru, kde si lidi pouštěli svojí hudbu. DJky to vzaly za správný konec a hrály takovou hudbu, kterou jsem myslela, že uslyším jen doma ze svých repráků! Konečně :))) Koncovka na té nejlepší pleskavici a hybaj spát. 


Odlet - vyhodili mi plynovou bombu z batohu (a to jsem dovezla tam ty bomby 2 z Vídně :D). Letadlo nabrala velké zpoždění = o 6 min jsme nestihli bus z Vídně do Prahy. Naštěstí v tom dalším bylo volno...s novým lístkem, že...Příjezd ve 4 ráno...10 stupňů! Prosím? Já uvykla na 45 přes den a 25 přes noc prosím...

Razítkoví bobříci: 2x vstupní razítko do Srbska (to výstupní na letišti máme na letence), 1x vstupní do ČH

FOTKY

No comments: